برگزاری اولین دوره مسابقات بیماران ام اس در استان مرکزی

اولین دوره مسابقات بیماران ام اس استان مرکزی در رشته های دارت، شطرنج و پتانک انتخابی مسابقات کشوری صبح امروز در اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، پوریا اسدی رییس این هیات= گفت: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی ورزشکاران ام اس برای حضور در مسابقات کشوری برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات دارت به ترتیب آرزو شریفی، سیده مریم محمودی و فریده دارابی در بخش بانوان مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش آقایان نیز لطف اله قره چلویی موفق به کسب مقام اول شد.

اسدی اظهار کرد: در مسابقات شطرنج نیز سعید کمانی و لطف اله قره چلویی در بخش آقایان مقام های اول و دوم و در بخش بانوان نیز لیلا عین علی مقام اول را کسب کردند.

رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی یادآور شد: در مسابقات پتانک که در گروه های دو نفره برگزار شد تیم خانم ها فاطمه خسروی و فریده دارابی به مقام اول رسید و سیده مریم محمودی و آرزو شریفی نیز مقام دوم را کسب کردند.

وی همچنین از کسب دو مدال توسط ورزشکاران بیماران خاص استان مرکزی در مسابقات هموفیلی کشور خبر داد و گفت:  سعید رمضانی در مسابقات پتانک که در زنجان برگزار شد موفق به کسب مدال نقره و یوسف ترابی نیز موفق به عنوان سومی در رشته شطرنج شدند.

  • 10:57
  • 1401/09/27
  • 7026