برگزاری آیین تجلیل از مقام آوران ورزش بیماران خاص خراسان شمالی

آیین تجلیل از مدال آوران کشوری و اعضای هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان و سرپرست این هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، غلامحسین شاکری مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی با بیان اینکه ورزشکاران بیماران خاص بایستی ارزش معنوی بیشتر و بالایی داشته باشند گفت: ما قطعاً توجه ویژه ای خواهیم کرد و امکانات و تجهیزات ورزشی که جزو وظایف اصلی ماست در اختیار ورزشکاران قرار خواهیم داد و با کمک مربیان به دنبال ثبت نتایج خوب و عملکردی قابل قبول هستیم.

وی بیان کرد: افراد با بیماری های مختلف می توانند با ورزش و ایجاد روحیه نشاط ، فشارهای ناشی از بیماری را کم کنند. خوشبختانه ما استعدادهای خیلی خوبی در استان وجود داریم که می توانیم از طریق رسانه‌ها، شناسایی و این استعدادها را پرورش دهیم.

زهرا صابری، سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان در این مراسم گفت: این هیات فعالیتش را از سال ۱۳۸۷ شروع کرده و با حدود ۶۰ ورزشکار سازمان یافته که شامل ورزشکاران تالاسمی، ام اس، دیابت و پیوند اعضا فعال هست کار خود را دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ بیماران ام اس خراسان شمالی در دو بخش بانوان و آقایان و در دو رده سنی بالای ۳۵ سال و کمتر از ۳۵ سال به مسابقات قهرمان کشوری اصفهان و با مساعدت و حمایت شرکت پتروشیمی خراسان اعزام و موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز شدند.

صابری با بیان اینکه این ورزشکاران در کنار مربیان و داوران و با تلاش های فراوان موفق به کسب این مقام ها شدند گفت: فضای مناسب برای تمرین ورزشکاران در رشته های دارت ، پتانک و شطرنج وجود ندارد و در صدد هستیم تا این فضا را مهیا کنیم.

 در پایان این مراسم از مقام آوران و اعضای هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان و شهرستان ها تجلیل به عمل آمد.

  • 11:06
  • 1401/12/27
  • 3505