جمعه دهم فروردین ماه

نفرات برتر مسابقات ورزشی سمنان معرفی شدند

پرونده رقابت های ورزشی هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان با مشخص شدن نفرات برتر این رقابت ها بسته شد.

دهمین دوره مسابقات تالاسمی در رشته های تنیس‌روی‌میز و پتانک انفرادی مردان و زنان و در 2 رده سنی 18 الی 30 و بالای 30 سال به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی درورزشگاه الغدیر سمنان برگزار شد.

در تنیس روی میز مردان حسام عرب اسدی، محمدرضاتوزی و جوادکرمانی منش و در بخش بانوان معصومه خیری، کوثرپودینه و فاطمه اعرابی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند. در پتانک مردان نیز حسن شکری، علی عجم اکرامی و جواد عجم و در بخش بانوان محدثه یوسفی، مریم سارانی و سمیه عرب بالاتر از سایر رقبا قرار گرفتند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور میرحسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان ومراسم اختتامیه با معرفی نفرات برتر واهدای لوح قهرمانی با حضور دکترچگینی رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوندیاعضای استان سمنان برگزار شد.

همچنین پانزدهمین دوره مسابقات پیوند اعضا در رشته های بدمينتون، دوومیدانی و پتانک مردان و زنان، گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد.

در بدمینتون آقایان، علیرضا والی پور و حسن مقصودی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند. در پتانک مردان، علی تاجی و علیرضا والیپور و در بخش زنان فاطمه سعیدی و زهرا ربیعی، در رشته  دومیدانی 3000متر حجت الله عامری، در دومیدانی 100متر محمدرضا عامری و در پیاده روی 3000متر عباس شفعلی و شهرام خالق وردی به عناوین برتر دست یافتند.

مراسم افتتاحیه این رقابت ها نیز با حضور مهندس تیموری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود و مراسم اختتامیه با معرفی نفرات برتر و اهدای لوح قهرمانی و با حضور دبیر هيئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان سمنان و دکتر  بصیری رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیونداعضاء شهرستان شاهرود برگزار شد.