جمعه دهم فروردین ماه

دودمان: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور پیوند اعضا در شیراز آغاز شد

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان فارس گفت: پس از وقفه ای 2 ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، امروز شاهد برگزاری رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور به میزبانی فارس هستیم و ورزشکارانی از استان های مختلف کشور در شیراز به مصاف هم می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، لیلا دودمان افزود: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور پیوند اعضا با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور به مدت 2 روز در دو ورزشگاه حافظیه و ۲۲ بهمن شیراز برگزار می‌شود و ورزشکاران در مواد مختلف با هم به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در شرایطی برگزار می شود که مربیان تیم های ملی نیز این رویداد را مورد بررسی قرار داده و عملکرد ورزشکاران را رصد می کنند.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان فارس تصریح کرد: تیم استان نیز با حضور و شرکت ۱۴ ورزشکار، مربی و سرپرست در این دوره از مسابقات به میدان می رود و امیدواریم با اقدامات مناسبی که برای میزبانی شایسته این مسابقات در نظر گرفته شده، شاهد برگزاری رقابت های تماشایی باشیم و ورزشکاران بتوانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.