پنجشنبه نهم فروردین ماه

درخشش ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضا قهرمانی کشور

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشکاران این استان در رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور که به میزبانی فارس برگزار شد نتایج خوبی را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، سید محمود سعیدی نسب افزود: ورزشکاران این هیات با کسب 5 مدال طلا،1 نقره و1 مدال برنز در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور پیوند اعضا که  طی روزهای 10 و 11 آذر در شیراز برگزار شد، خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: فرزاد آرانیان در پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب توپ 3 مدال طلا و در پرتاب دیسک 1 مدال نقره، علی سینا صیادی نژاد در دوی 200 متر مدال طلا و در دوی 400 متر مدال برنز و جلال شرفی بیاره در پیاده روی 5000 متر مدال طلا را کسب کردند.

سعیدی نسب عنوان کرد: ورزشکاران هیات استان کهگیلویه و بویراحمد پس از دو سال وقفه در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به علت شیوع کرونا، با حضور در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضا قهرمانی کشور که با رقابت 22 استان و 130 ورزشکار در دو ورزشگاه حافظیه و 22 بهمن شیراز برگزار شد با حمایت، برنامه ریزی و راهبری مسئولان هیات به ویژه مریم سهرابی هماهنگ کننده تمرینات و اعزام ‎ها، توانستند با کسب عناوین مختلف خوش بدرخشند.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در ادامه این مسابقات مهدی دستیاران در تنیس روی میز و حمیدرضا شیرزاد در پتانک پیوند اعضا استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده اند که برای حضور در این رویدادها اعزام می شوند.