پنجشنبه نهم فروردین ماه

برگزاری همایش فرهنگی، ورزشی بوشهر و تجلیل از 3 پرستار استان

همایش فرهنگی، ورزشی و سلامت بیماران خاص و پیوند اعضا استان بوشهر در دهکده گردشگری پازارگاد، روستای شیرینو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این برنامه ورزشی 96 نفر از بیماران خاص و پیوند اعضا از شهرستان های استان بوشهر در سه رشته شطرنج، دارت و پتانک با هم به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر جهت معرفی به مسابقات کشوری شناخته شدند.

در این همایش سه روزه که از 17 تا 19 آبان ماه برگزار شد، ورزشکاران برای اولین بار در استان به صورت غیر رسمی در رشته های تنیس روی میز، بیلیارد و فوتبال دستی هم به رقابت پرداختند. این مسابقات با تلاش و همت هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان و با کمک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مرکز نیکوکاری و مرکز خیریه بیمارستانی امام خمینی (ره) کنگان، هیات ورزش بیماران خاص تنگستان و به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزار شد.

در حاشیه این برنامه فرهنگی، ورزشی کلاس های انگیزشی و مشاوره های روانشناسی نیز برگزار شد.همچنین در این همایش به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار طی مراسمی از مرضیه صبوری رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان تنگستان و پرستار بخش تالاسمی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم و یاراحمدی و ایازی پرستاران بخش تالاسمی کنگان تقدیر به عمل آمد.