جمعه سی و یکم فروردین ماه
به مناسبت هفته جهانی کلیه

از قهرمانان هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان تجلیل شد

به مناسبت هفته جهانی کلیه، مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی و کشوری سال ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، محمدرضا طهماسبی رئیس هیات زنجان در این مراسم گفت: موفقیت و برتری هیات استان در کسب مقام کشوری را مدیون همکاری و همراهی همه جانبه اعضا و ورزشکاران می دانیم که جا دارد از همه شما عزیزان بابت این تلاش ها قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: حاصل این موفقیت های کسب شده نشان از علاقه شخصی ورزشکاران دارد که با همکاری و خرد جمعی به دست آمده و با همدلی می خواهیم در راه موفقیت های بیشتر گام برداریم.

طهماسبی با بیان اینکه ورزشکاران هیات استان دارای استعداد های ورزشی خاصی هستند افزود : امیدواریم با تلاشها و تمرینات مستمر و باتوجه به قدمت و سابقه ورزشی ورزشکاران زنجان و کسب مقام های مختلف در سطح کشور شاهد موفقیت در سطح جهانی نیز باشیم.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با بیان اینکه متأسفانه در زمان شیوع همه گیری بیماری کرونا پنج ورزشکار قهرمان کشوری را از دست دادیم بیان داشت: امیدوارم هرچه سریعتر این بیماری ریشه کن شده و شاهد رقابت و موفقیت های قهرمانان در سراسر کشور باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه به‌دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم های مختلف وقفه ای در تجلیل از ورزشکاران این هیات صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ با اعزام ۹ گروه ورزشی به مسابقات قهرمان کشوری هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با کسب امتیازات و مدال ها رتبه دوم کشوری را نصیب خود کرد. در مسابقات  قهرمان کشوری پیوند اعضا در سال ۱۴۰۰  نیز  ورزشکاران در رشته های اسکواش، بدمینتون، دارت و پتانگ، ماده دو ۲۰۰ متر سرعت و پرتاب نیزه  موفق به کسب ۸ مدال  رنگین در این مسابقات شدند که به همه آنها خدا قوت می گویم.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۶ ورزشکار قهرمان کشوری در سال های ۹۸ و ۱۴۰۰ با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای این استان از ۱۷  ورزشکار ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است.