پنجشنبه سی ام فروردین ماه

رضایی: برای اولین‌بار ورزشکاران دیالیزی به مصاف هم رفتند

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی گفت: برای نخستین بار در سطح استان ورزشکاران دیالیزی توانمندی ها خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، حسین رضایی افزود: برگزاری مسابقات بیماران دیالیزی برای اولین بار در سطح استان آذربایجان شرقی توسط هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان و با مشارکت انجمن حمایت از بیماران کلیوی تبریز برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت که در روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان سال جاری در دو رشته شطرنج و دارت زیر نظر اساتید تخصصی این رشته برگزار شد، ورزشکاران به مصاف هم رفتند.

رضایی با اشاره به فرارسیدن هفته بیماران کلیوی گفت: جهت ایجاد روحیه ورزشی و حس نشاط و سرزندگی در این گروه از بیماران، این مسابقات با همکاری پزشکان متخصص و کادر مرکز همودیالیز بیمارستان امام رضا (ع) و با استقبال و نشاط بی نظیری برگزار شد.

وی در پایان از همکاری و حمایت پزشکان متخصص و جراحان کلیه، مسوولان و کادر زحمتکش بیمارستان امام رضا (ع) در این رویداد ورزشی تقدیر کرد.

گفتنی است نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری بیماران دیالیزی که در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان در استان قم  برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.