پنجشنبه نهم فروردین ماه

بررسی برنامه‌های فدراسیون و هیات‌های در نشست نواب رئیس استانی

نشست نواب رئیس هیات‌های استانی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور دبیر و نایب رئیس بانوان این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این جلسه که در حاشیه برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور همودیالیز در قم محقق شد سیدمحسن موسوی دبیر و زهره صالح‌آبادی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه موسوی در جملاتی با اشاره به گذر از شرایط کرونایی و محدودیت‌هایی که ایجاد شده بود، تاکید کرد: هدف فدراسیون حمایت از گروه‌ها و رشته‌های تحت پوشش است اما اولویت اول ما حفظ سلامتی و ارتقای امید به زندگی ورزشکاران و قهرمانان است و در این راه از هیچ کوششی نباید دریغ کرد.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته هیات‌های استانی آنها را پیشگامان عرصه جهاد و خدمت دانست و گفت: هیات‌های استانی بازوان قدرتمند فدراسیون در سراسر کشور بوده و هر موفقیتی که حاصل شود در گرو خردجمعی و تلاش گروهی است که باید ازهمه شما تشکر کنم.

در ادامه این نشست مواردی از جمله برنامه‌های آتی فدراسیون، برگزاری دوره‌های آموزشی، بررسی شرایط و امکانات هیات‌های استانی، شرایط اعزام‌ها، فرهنگ‌سازی با هدف جذب ورزشکاران جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در ادامه نیز نواب رئیس هیات‌های استانی به بیان مسایل هیات‌های مربوطه پرداختند.

ارتقای داوران و مربیان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.