چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

اسدی: ورزشکاران ما نشان دادند محدودیتی در ورزش وجود ندارد

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی در مراسم تقدیر از اعضای این هیات گفت: ورزشکاران ما نشان دادن محدودیتی در ورزش وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، پوریا اسدی رئیس هیات استان مرکزی در این آیین ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) گفت: این هیات با بهره گیری از نیروهای توانمند و دارای پتانسیل در راستای خدمت به ورزشکارانی که با بیماری های مختلف هموفیلی، دیالیزی، ام س، کلیوی، دیابت، پیوند اعضا و... مواجه هستند، فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه داشتن بیماری های خاص محدودیت نیست، اضافه کرد: در حال حاضر حضور ورزشکاران مستعد و مدال آور در استان موجب شده کمیته های مختلف ورزشی در استان ایجاد شود و تعداد زیادی از ورزشکاران در این کمیته ها جذب شده‌اند.

او با تاکید بر تاثیر ورزش به عنوان بهترین عامل در بهبودی جسمی و روحی بیماران خاطر نشان کرد: در جامعه امروز شاهد افرادی هستیم که با وجود داشتن سلامت جسمانی، قادر به شرکت در رشته ها و مسابقات ورزشی نیستند و این در حالیست که ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی ما با وجود داشتن عارضه های مختلف، در صحنه های متعدد ورزشی حضور یافته و با کسب عناوین قهرمانی موجب افتخار استان و کشور هستند.

اسدی تاکید کرد: مدال آوران و قهرمانان پیوند اعضا به همه ثابت کردند که هیچ محدودیتی مانع ورزش کردن نمی شود و حتما باید از ظرفیت این عزیزان در دعوت آحاد جامعه به ورزش بهره برد.ا