جمعه دهم فروردین ماه

احداث زمین پدل در مجموعه ورزشی تختی تهران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری پایتخت و رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان تهران بر همکاری و تعامل با هدف تعمیم و توسعه ورزش تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این نشست که با حضور حمیدرضا حسین پور رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان تهران و امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری برگزار شد، طرفین با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در شور و نشاط اجتماعی، راهکاری تعمیم و توسعه ورزش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

حسین پور با اشاره به اقداماتی که تاکنون صورت گرفته، گفت: با ساماندهی ورزشکاران هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان تهران و نیازسنجی ورزشکاران گروه هدف در این استان، یک سالن دارت، یک سالن شطرنج و یک زمین تنیس خاکی برای استفاده ورزشکاران آماده کردیم تا بتوانیم کمکی به ورزش این قشر از جامعه کرده باشیم.

وی افزود: با توجه به این که سازمان شهرداری تهران در نظر دارد زمین های پدل را در مجموعه های ورزشی احداث کند پیشنهاد می کنیم یکی از این زمین ها در مجموعه ورزشی تختی احداث شود که با نظر مساعد و مثبت مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران این امر در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد زمین پدل در این مجموعه بزرگ شرق تهران احداث شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این دیدار با اشاره به  اینکه سازمان ورزش شهرداری آمادگی کامل دارد تا هر گونه همکاری و مساعدت را در جهت تعمیم و توسعه ورزش بیماران خاص انجام دهد، فعالیت های صورت گرفته را در راستای گسترش روز افزون ورزش و نشاط جامعه بر شمرد.

امیر محسنی تصریح کرد: در کلان شهر بزرگی چون تهران با 3 میلیون مخاطب ورزشی رو به رو هستیم و تمام تلاش سازمان ورزش شهرداری این است که خدمات مناسب و ارزنده ای را ارائه کند.

در پایان این نشست از سوی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان تهران با اهدای قطعه فرشی از حرم مطهر رضوی و یک جلد نهج البلاغه، از اهتمام شهرداری تهران به ورزش شهری تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این دیدار، علیخانی دبیر و خسروی مسوول روابط عمومی هیات تهران نیز حضور داشتند.