جمعه دهم فروردین ماه

تجلیل از مسوولان شهرستان های هیات ورزش خوزستان

در مراسمی از تلاش ها و خدمات روسای هیات های شهرستانی، دبیران و مسوولان کمیته های استانی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این مراسم که در هتل تختی اهواز برگزار شد، جمال فتاحی سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان گفت: از تمام هیات‌های شهرستانی درخواست دارم همان‌طور که تاکنون با قدرت و صلابت کار کرده‌اند در ادامه نیز همین روند را ادامه دهند تا در مسیر موفقیت گام برداریم. البته شرایط فعالیت در جامعه بیماران خاص واقعا سخت است و چالش‌هایی وجود دارد اما ما باید صبوری و خدمت کنیم، ضمن اینکه من قدردان همه همکارانم هستم که بدون چشم‌داشت کار می‌کنند و برای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: ما باید با هم و در کنار هم به گونه ای فعالیت کنیم که در بین هیات های برتر کشور باشیم و این روند را ادامه دهیم. متاسفانه باتوجه به شرایط ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نیازمند حمایت های بیشتر در بخش مالی و زیرساخت ها هستیم تا بتوانیم خدمات ارشمندی را به جامعه هدف ارائه دهیم و این امر نیازمند حضور و پشتیبانی دستگاه ها و نهادهای مربوطه است.

فتاحی افزود: در مراسم تجلیل از دست اندرکاران هیات خوزستان 48 نفر از همکاران تقدیر و تجلیل شدند، هدف و تلاش ما این است که از ورزشکاران به خوبی حمایت کنیم که امیدوارم این امر به خوبی محقق شود. در بخش واکسیناسیون نیز بیشتر ورزشکاران واکسن خود را دریافت کرده اند و منتظر هستیم با بهبود شرایط، روند موفقیت خود را ادامه دهیم. در این میان خیرینی هم بودند که ما را حمایت می کنند و باید از این عزیزان نیز تقدیر و تشکر کنم.