پنجشنبه نهم فروردین ماه
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان عنوان کرد

تلاش هیات بیماران خاص خوزستان برای افزایش روحیه ورزشکاران هنگام درمان‌های سخت

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۰ تمام توان خود را برای افزایش روحیه ورزشکاران استان با توجه به این‌که مشکلات بیماری و درمان‌های سخت و طولانی دارند، به کار خواهیم گرفت تا در هنگام قرار گرفتن در مرحله درمان از نظر روحی و جسمی قوی‌تر باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی اظهارکرد: به جرات می‌توانم بگویم که هیات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از سایر هیات‌ها به جز هیات هایی چون دو و میدانی که مجوز برگزاری مسابقات را داشتند، فعال‌تر بود. ما در سال ۹۹ در شرایطی که کرونا بیشترین آسیب را می‌توانست به ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا استان وارد کند، به هیچ عنوان ورزشکاران و شهرستان‌ها را فراموش و رها نکردیم، بلکه با توجه به زمان خوبی که داشتیم و فرصتی که به دست آورده بودیم، توانستیم ارتباط بهتر و قوی‌تری با آن ها ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: از معدود هیات‌هایی بودیم که در اردیبهشت ماه سال ۹۹، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به ورزشکاران قهرمان جهان و کشوری‌مان جهت تجلیل از زحمات‌ و تلاش‌های‌شان اهدا کردیم. ضمن این‌که سال گذشته با پرداخت تنخواه به ۱۵ شهرستان، می‌توان گفت تنها هیات استانی هستیم که این روال را در شرایط کرونایی نیز ادامه دادیم تا باری حتی اندک از روی دوش روسای پرتلاش و مخلص شهرستانی کم کرده باشیم.

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: با توجه به برگزاری مسابقات دارت و شطرنج مجازی توسط فدراسیون، در تمامی دوره‌های برگزار شده شرکت‌کننده داشتیم که در رشته دارت مهدی قلاوند مدال طلا و در رشته شطرنج مژده زارع به مدال برنز مسابقات دست پیدا کردند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای سلامتی هرچه بیشتر جامعه هدف خود نیز عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص ورزشکاران، به تمام شهرستان‌های استان طی دو مرحله ۶ هزار ماسک دادیم. ضمن این‌که برای حمایت از ورزشکارانی که بضاعت مالی مناسبی نداشتند نیز ۱۵۰ عدد کارت هدیه در نظر گرفته شد که به آن ها اهدا کردیم.

فتاحی در ادامه نیز بیان کرد: همچنین جهت دریافت حمایت‌های مالی و معنوی شرکت‌های صنعتی استان نزدیک به ۴۰ جلسه با مدیران عامل این شرکت‌ها برگزار کردیم که نتایج بسیار خوبی جهت حمایت از قشر دوست داشتتی بیماران خاص به دست آمد.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ فدراسیون نیز از عملکرد هیات استان خوزستان ابراز رضایت داشت و در سال ۱۴۰۰ نیز تمام توان خود را برای افزایش روحیه ورزشکاران استان با توجه به این‌که مشکلات بیماری و درمان‌های سخت و طولانی دارند، به کار خواهیم گرفت تا در هنگام قرار گرفتن در مرحله درمان از نظر روحی و جسمی قوی‌تر باشند. همچنین تلاش می‌کنیم که ورزشکاران مان در رقابت‌ها در عرصه قهرمانی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند.

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در پایان گفت: تنها هیاتی هستیم که ورزشکاران آن، داروهای درمانی‌شان جز لاینفک تمام روزهای زندگی‌شان است و متاسفانه هر سال تعدادی از این ورزشکاران از بین ما می‌روند و غم و اندوه آن‌ها به همراه ما خواهد بود ولی ما از هیچ تلاشی برای بهتر بودن حال این ورزشکاران که با هزار امید وارد عرصه ورزش شده‌اند، دریغ نخواهیم کرد تا حتی اگر برای ساعتی هم شده ورزشکار احساس رضایت و شادابی داشته باشد

منبع – خبرگزاری ایسنا