جمعه دهم فروردین ماه

کیایی رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا مازندران شد

با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای مازندران، ابراهیم کیایی برای 4 سال سکان دار این هیات شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این مجمع که امروز و با حضور دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس مجمع ، مهندس سید محسن موسوی دبیر فدراسیون و نائب رئیس مجمع و سایر اعضای برگزار شد ابراهیم کیایی با کسب تمامی آرا به عنوان رئیس این هیات انتخاب و معرفی شد. 

همچنین در این مجمع، علی یاری سراجی و زینب تقوی به عنوان عضو هیات رئیسه ، فاطمه بهرامی به عنوان نایب رئیس، رضا محمودی به عنوان خبره ورزشی ، محمدرضا راضی به عنوان خزانه دار و محمدرضا دارابی به عنوان بازرس هیات از سوی اعضا با رای اعتماد انتخاب شدند.

دکتر حسن رنگرز در این مجمع با اشاره به اینکه برای نخستین بار پس از اصلاح آئین نامه انتخابات، شاهد برگزاری مجمع هیات های ورزشی در مازندران هستیم افزود: از کیایی و همکاران وی که طی 4 سال گذشته زحمات زیادی برای این ورزشکاران متقبل شدند صمیمانه تشکر می کنم و برای آنها در دوره جدید آرزوی موفقیت دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در ادامه گفت: جامعه هدف هیات بیماران خاص و پیوند اعضا ویژگی های ممتازی دارد، هم برای توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشکاران این هیات باید تلاش کنیم و هم فعالیت ورزشی در این هیات تاثیرات خوبی در نشاط اجتماعی جامعه دارد و لذا باید رویکرد متفاوتی در حمایت ویژه از این هیات داشته باشیم.

وی افزود: دو سال گذشته بدلیل محدودیت های کرونایی، ورزشکاران شرایط سختی را سپری کردند و شاهد آسیب جدی در این بخش بودیم اما وضعیت موجود را درک می کنیم و معتقدیم برای موفقیت ورزشکاران هیات بیماران خاص و پیوند اعضا نیازمند همکاری جمعی همه دستگاه های مرتبط هستیم.

رنگرز خاطر نشان کرد: اعتبارات موجود برای 9 هزار ورزشکار بیماران خاص و پیوند اعضا کافی نیست اما اداره کل ورزش و جوانان با همه توان برای حمایت از ورزشکاران استان آمادگی دارد.

در ادامه این نشست سید محسن موسوی دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا نیز گفت : از تلاش های رئیس، همکاران هیات و اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای حمایت از ورزشکاران تقدیر و تشکر می کنم و برای رفع مشکلات موجود هرکاری که بتوانیم انجام خواهیم داد. حمایت های دکتر رنگرز از ورزشکاران قابل تقدیر است اما با توجه به استعدادهای خوبی که در این استان است، درخواست حمایت های بیشتر و ویژه داریم.

وی تاکید کرد: شرایط کرونایی برای همه سخت بود و برای ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا به مراتب سخت تر، اما با همدلی و به لطف خدا از این مسیر سخت و نفسگیر عبور کردیم و امروز با همدلی و خرد جمعی سعی در تکرار موفقیت های خود داریم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از محمدرضا دارابی سرپرست سابق این هیات تقدیر شد .