جمعه دهم فروردین ماه

خبرها

وزیر ورزش و جوانان: خدمت رسانی و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی قابل تقدیر است

وزیر ورزش و جوانان در پیامی با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط ­عمومی از تلاش، خدمت­ رسانی و کوشش خردمندانه دست اندرکاران این حوزه تقدیر کرد.

دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین جام دوستی برگزار می شود

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دومین دوره مسابقات رپید شطرنج آنلاین در سال ۱۴۰۰ ویژه آقایان دارای ریتینگ بالای 1400 را در سایت لیچس تحت عنوان جام دوستی، گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر را برگزار می کند.

دومین دوره مسابقات شطرنج آنلاین جام دوستی برگزار می شود

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دومین دوره مسابقات رپید شطرنج آنلاین در سال ۱۴۰۰ ویژه بانوان را در سایت لیچس تحت عنوان جام دوستی، گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر را برگزار می کند.

تجلیل از مسوولان شهرستان های هیات ورزش خوزستان

در مراسمی از تلاش ها و خدمات روسای هیات های شهرستانی، دبیران و مسوولان کمیته های استانی تجلیل شد.

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفت

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در پیامی درگذشت اکبر ترکان عضو هیات رییسه این فدراسیون و دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی را تسلیت گفت.

هفته روابط عمومی مبارک

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.

عید فطر بر شما مبارک

عید فطر، عید پایان یافتن رمضان نیست ، عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.

نفرات برتر دومین دوره رقابت های کشوری آنلاین دارت معرفی شدند

پرونده دومین دوره مسابقات کشوری آنلاین دارت، گرامیداشت 18 اردیبهشت روز جهانی بیماری های خاص و صعب العلاج با معرفی نفرات برتر بسته شد.

بنیاد امور بیمار های خاص و 25 سال خدمت

بنیاد امور بیماری های خاص در ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۷۵ به پیشنهاد دکتر فاطمه هاشمی و با موافقت ریاست جمهوری وقت، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ثبت و تاسیس شد، اکنون و در آستانه بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این بنیاد مروری خواهیم داشت بر فعالیتها و اقدامات صورت گرفته از آغاز تا کنون.

نایب رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی معرفی شد

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در حکمی نایب رییس این هیات را منصوب کرد.

دومین دوره مسابقات کشوری دارت آنلاین برگزار می شود

دومین دوره مسابقات کشوری دارت آنلاین ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار می شود.  

دورهای آموزشی زبان ویژه ورزشکاران تهرانی برگزار می شود

هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان تهران به مناسبت 18 اردیبهشت ماه، دوره های آموزشی زبان را ویژه ورزشکاران و مربیان این استان برگزار می کند.

نفرات برتر رقابت های آنلاین دارت معرفی شدند

پرونده رقابت های دارت فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گرامیداشت مهندس محمدرضا دانش رضوی دبیر هیات مشهد با معرفی نفرات بسته شد.

احداث زمین پدل در مجموعه ورزشی تختی تهران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری پایتخت و رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان تهران بر همکاری و تعامل با هدف تعمیم و توسعه ورزش تاکید کردند.

حاجی زاده سرپرست هیات رامهرمز شد

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان، وحید حاجی زاده را به عنوان سرپرست هیات بیماران خاص رامهرمز منصوب کرد.