جمعه هفتم اردیبهشت ماه

خبرها

رقابت های شطرنج آقایان به زمان دیگری موکول شد

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در اطلاعیه ای از تعویق مسابقات شطرنج این فدراسیون در بخش آقایان خبر داد.

رقابت برخط شطرنج بازان به مناسبت عید سعید قربان و غدیر

مسابقات شطرنج فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به مناسبت عید قربان و عید غدیر خم برگزار می شود.

برگزاری مسابقات دارت به مناسبت عید سعید قربان

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به مناسبت عید سعید قربان مسابقات مجازی دارت را برگزار می کند.

از انتخاب سرپرست شوش به عنوان استعدادیاب بدمینتون تا دیدار با ورزشکاران اندیمشک

سرپرست هیات بیماران خاص وپیوند اعضا استان خوزستان از انتخاب سرپرست هیات شوش بعنوان استعدادیاب هیات بدمینتون استان خبر داد.

فرهادی‌زاد: ساخت فضای ورزشی و حضور قوی‌تر در میادین جهانی خواسته هیات‌های استانی است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در مجمع فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بحث نوسازی و ساخت و ساز فضاهای ورزشی و همچنین حضور قوی‌تر ورزشکاران این فدراسیون در میادین جهانی مورد تاکید روسای هیات‌ها قرار گرفت و باید در این خصوص گام‌های موثری برداشت.

هاشمی: باید خودمان را با کرونا وفق دهیم، فعالیت‌های ورزشی با حفظ اولویت سلامت ورزشکاران ادامه می یابد

رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در مجمع سالیانه این فدراسیون گفت: سلامت ورزشکاران در اولویت کار ما قرار دارد اما باید خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم و کرونا نیز مانند سایر ویروس هایی که در زندگی انسان وجود دارد، از بین نمی رود و ما باید خودمان را با این شرایط همسو کنیم.

تبریک فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در پیامی فرارسیدن دوم جولای روز جهانی خبرنگار ورزشی را به اصحاب قلم، خبرنگاران وگزارشگران ورزشی تبریک گفت.

دودمان: آینده روشنی برای ورزش بیماران خاص متصور هستم

استان فارس یکی از استان‌های وسیع با قدمتی تاریخی است. استانی که مهد شعرای بزرگ ایران زمین است و آثار تاریخی منحصر به فرد با ارزشی را به خود می‌بیند. استانی که پنجمین استان کشور از بابت گستردگی است و به دلیل داشتن پاسارگارد، تخت جمشید، آرامگاه شعرای بزرگ و نامدار و البته مردم میهمان نوازش همواره یکی از نقاط پرطرفدار گردشگری ایران به شمار رفته و می‌رود. گفت‌وگویی سایت فدراسیون با لیلا دودمان را در ادامه می خوانید: 

دایی: معدل مدالی دوومیدانی در رقابت‌های جهانی قابل قبول است

به نظر بسیاری از کارشناسان ورزشی، دوومیدانی ناب‌ترین و اصیل‌‌ترین رشته ورزشی است و از ریشه یونانی اتلوس به معنی مبارزه و تلاش گرفته شده و به اندازه تاریخ آفرینش انسال قدمت دارد. اگر مروری بر کتب تاریخی و قدیمی داشته باشیم  به این نکته مهم می‌رسیم که بشر در دوران بسیار دور برای آنکه بتواند خود را از خطرات محیطی دور نگه دارد، به ناچار مجبور به فرار و  دویدن بوده و این به معنای آن است که این رشته قدمتی به طول تاریخ بشریت دارد.

برگزاری مسابقات دارت، شطرنج و تیراندازی به یاد رییس فقید هیات دزفول

ورزشکاران هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دزفول با شرکت در مسابقات دارت، شطرنج و تیراندازی یاد و خاطره رییس فقید این هیات را گرامی داشتند.