پنجشنبه نهم فروردین ماه

پایان چهاردهمین دوره المپیاد هیات ورزش بیماران خاص خوزستان

چهاردهمین دوره المپیاد هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،  رئیس هیات خوزستان با اشاره به برگزاری این المپیاد افزود: المپیاد ورزشی ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه ماه با حضور ۱۲ شهرستان و ۱۴۰ ورزشکار در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز به میزبانی شایسته مسجد سلیمان برگزار شد.

جمال فتاحی بیان کرد: مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شد و میزبانی مسجدسلیمان نیز بسیار خوب بود که جا دارد از مسئولان برگزاری مسابقات و میزبانی عالی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان و همچنین حمایت های‌ همه‌ جانبه مسئولین این شهرستان، تشکر کنم.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: در این رقابت‌ها به ۴۸ ورزشکار برتر در دو رده سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال مدال و حکم اهدا شد و در بخش تیمی بانوان، اروند، باغملک دزفول و شادگان به ترتیب اول تا سوم مشترک شدند و در بخش آقایان نیز رامهرمز به قهرمانی رسید، شوشتر دوم شد و اهواز به عنوان سوم دست پیدا کرد.

وی عنوان کرد: اولین اردوی تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضاء جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۴ الی ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان نیز بهمن‌ماه به میزبانی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان در هتل چهار ستاره نیشکر برگزار خواهد شد.