جمعه سی و یکم فروردین ماه

رضایی دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی شد

طی حکمی از سوی سعید نامور رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان شرقی ، حسین رضایی به عنوان دبیر این هیات انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در حکم نامور خطاب به حسین رضایی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت " دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان شرقی " منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالی این هیات ورزشی موفق و موید باشید .

حسین رضایی علاوه بر تحصیلات تکمیلی دانشگاهی  و عضویت بیش از یک دهه در تیم ملی بدمینتون پیوند اعضای  کشور ، دارای سوابق متعدد قهرمانی در مسابقات جهانی پیوند اعضاء از جمله مدال طلای مسابقات جهانی بدمینتون در آفریقای جنوبی 2013 ، مدال طلای مسابقات جهانی بدمینتون آرژانتین 2015 ، مدال طلای مسابقات جهانی بدمینتون اسپانیا 2017 ، مدال طلای مسابقات جهانی بدمینتون انگلیس 2019 را در کارنامه دارد.

گفتنی است حکم مسوولیت حسین رضایی توسط حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و با حضور اعضای هیات رییسه و قهرمانان ورزشی این هیات به وی اعطا شد.