جمعه دهم فروردین ماه
بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛

نشست صمیمی دکتر صالحی امیری با روابط عمومی فدراسیون های ورزشی برگزار شد

نشست صمیمی دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با مدیران روابط عمومی فدراسیون های ورزشی بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،‌ در این نشست دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی فدراسیون های ورزشی در انعکاس مطلوب برنامه ها،اقدامات و افتخار آفرینی های ورزش کشور در عرصه همگانی و قهرمانی اظهار کرد:انگیزه اصلی تشکیل این جلسه در ابتدا برگزاری جلسات ماهیانه با مدیران روابط عمومی فدراسیون ها طبق قرار قبلی است و همچنین روز روابط عمومی را تبریک بگوییم.

وی تاکید کرد:روابط عمومی با نقش حیاتی درواقع موتور محرک سازمان و دستگاه است و می تواند در ارتقاء جایگاه سازمان موثر باشد که خوشبختانه همه شما اینچنین هستید و نقش موثری در پیشرفت فدراسیون ها دارید.

دکتر صالحی امیری ادامه داد: بدون تردید روابط عمومی ها بعنوان یکی از ارکان اصلی فدراسیون های ورزشی نقش بی بدیلی در انعکاس برنامه ها و موفقیت های مجموعه خود در میان مردم دارند و با توجه به اهمیت جایگاهشان می بایست مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

در ادامه دکتر صالحی امیری گزارشی از سفر به تاشکند و تصمیم گیری چینی ها برای تعویق بازی های آسیایی ارائه کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه بدلیل تعویق بازی های آسیایی هانگژو اهمیت بازی های کشورهای اسلامی افزایش یافته است،افزود: کلیه برنامه ها برای حضور موفق ورزشکاران در این رویداد با جدیت و نظم دنبال می شود.

در ادامه این نشست نماینده کمیسیون رسانه و همچنین کمیسیون روابط عمومی فدراسیون ها گزارشی از عملکرد و مشکلاتشان را مطرح کردند.

در پایان مدیران روابط عمومی در ادامه برخی دغدغه ها و مشکلاتشان را با رئیس کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند.