جمعه هفتم اردیبهشت ماه

حبیب پور: پس از دو سال وقفه استارت زدیم/ اسکواش در استرالیا هم مدال آور خواهد بود

رئیس انجمن اسکواش فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: با توجه به شرایط ویروس کرونا، فعالیت های ما با دو سال وقفه همراه بود اما عملکرد ملی پوشان در اردوی اول ثابت کرد مانند رقابت های 2019 انگلستان، در استرالیا هم مدال آور خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، ریحانه حبیب‌پور افزود: شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را ایجاد کرد که یکی از آنها تعطیلی فعالیت های ورزشی بود و با توجه به شرایط ورزشکاران این فدراسیون، موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار بود. خوشبختانه پس از بهبود شرایط، اولین اردوی آماده سازی تیم ملی را برگزار کردیم که عملکرد نفرات دعوت شده نشان داد در شرایط خوبی قرار داریم و مانند رقابت های 2019 انگلستان، اسکواش بازهم در رقابت های آتی شانس مسلم مدال است و می توانیم در استرالیا نیز عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این اردو 9 ورزشکار خانم و 10 ورزشکار آقا را دعوت کرده بودیم که بهار زارع در بخش بانوان و رضا زارعی در بخش آقایان به عنوان کمک مربی و مربی حضور داشتند. در این اردو، هم ملی پوشان رقابت های جهانی انگلیس را داشتیم و هم از نفرات جدید دعوت کردیم تا با شناسایی بهترین ها، تیم خوب و کاملی را در اختیار داشته باشیم چراکه عملکرد اسکواش در ادوار حضور در رقابت های جهانی خوب بوده و می خواهیم این روند را با همین قدرت ادامه دهیم.

رئیس انجمن اسکواش فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تصریح کرد:  روند برگزاری اردوها طبق یک برنامه مشخص پیش خواهد رفت تا بهترین نفرات شناسایی و انتخاب شوند، تیم اسکواش در رقابت های جهانی قبلی که با مقام سومی جهان همراه بود عملکرد خوبی داشت و می خواهیم این بار نیز در استرالیا این موفقیت ها را تکرار کنیم.

گفتنی است رقابت های جهانی پیوند اعضا فروردین ماه سال آینده در شهر پرث استرالیا برگزار می شود.