پنجشنبه نهم فروردین ماه

جلسه هماهنگی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی برگزار شد

جلسه هماهنگی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان مرکزی با حضور اعضای این هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این جلسه پوریا اسدی سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی، هدف از برگزاری جلسه را آشنایی اعضای جدید این هیات و ارائه راهکار برای جذب بیماران خاص، جذب ورزشکاران و حمایت از قهرمانان فعلی جهت ارتقای سطح ورزش حرفه ای قهرمانان دانست و گفت: موارد مذکور از مهمترین اولویت های هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی بشمار می رود.

وی عنوان کرد: جذب بیماران خاص و پیوند اعضا به سمت ورزش از اولویت های این هیات ورزشی بوده لذا استفاده از پتانسیل اعضای هیات در این مهم بسیار حائز اهمیت است. استعدادیابی بیماران خاص و پیوند اعضا با استفاده از نیروهای متخصص حاضر در هیات و آموزش این افراد از دیگر برنامه های هیات ورزشی بیماران خاص بشمار می رود.

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی اظهار کرد: ورود تخصصی اعضای هیات به انجمن های ورزشی بیماران خاص و ارائه آموزش به ورزشکاران نیز در برنامه های هیات قرار دارد. ورزش برای ارتقای سلامت جسمی و روحی بیماران خاص و پیوند اعضا بسیار موثر است؛ بنابراین رویکرد این هیات جذب بیماران خاص به هیات و حضور آنها در فعالیت های ورزشی است.

اسدی با اشاره به حضور قهرمانان جهان در هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی، ابراز کرد: ورود به ورزش و کسب مدال های جهانی توسط ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا به مراتب با سهولت بیشتری نسبت به سایر ورزش ها همراه است.

در ادامه این نشست، اعضای کمیته آموزش هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی، گزارشی از عملکرد این کمیته برای ایجاد تعامل با انجمن ام اس ارائه کردند.

در پایان جلسه مقرر شد جلسه ای با حضور استاندار یا معاون اجتماعی استانداری و سرپرست و اعضای هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی در راستای برقراری تعامل بیشتر انجمن ها با هیات برگزار شود.

گفتنی است این نشست با حضور پوریا اسدی (سرپرست)، دکتر حیدری نیک، محمدی (دبیرهیات)، خالو نژاد، دکتر قهیه ای، فرانک حیدری، سالاری، دکتر کریمی منش، دکتر سجاد رمضانی، دنیا چراغی و شریفی برگزار شد.