پنجشنبه سی ام فروردین ماه

فتاحی: تیم دارت پیوند اعضا خوزستان در امارات به میدان می‌رود

هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان برای اولین‌بار تیم دارت خود را به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، رییس هیات ورزش بیماران خوزستان گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران، این هیات قصد دارد تیم دارت آقایان و بانوان خود را به مسابقات بین‌المللی امارات که از یکم تا پنجم مهرماه برگزار می‌شود اعزام کند.

جمال فتاحی ادامه داد: امیر رضا موفق، عبدالله خضرایی، زهرا حسینیان و رقیه امیری به عنوان ورزشکار و فرهود شهنی منصور و پروانه برفی به عنوان سرپرست و مربی به این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین و آخرین آرزوی من اعزام یک تیم از استان به مسابقات بین‌المللی بود که با همت و تلاشی که صورت گرفت این امر محقق شد. بعد از اولین میزبانی اردوی تیم‌ملی دوومیدانی پیوند اعضا در اهواز، برگزاری مجمع سالیانه، مراسم تجلیل از مدال آوران کشوری، تجلیل از رؤسا، دبیران و نواب رییس، برگزاری باشکوه پانزدهمین دوره المپیاد استانی در ماهشهر به اهدافی که ترسیم کرده بودیم دست یافتیم که باید از همه همکاران و عزیزانی که ما را همراهی کردند، تقدیر و تشکر کنم.

رییس هیات ورزش بیماران خوزستان عنوان کرد:‌ در ماه‌های آینده نیز برنامه‌های متعددی را در دستور کار داریم که از آن جمله می‌توان به میزبانی مسابقات دیابت کشوری در دی و میزبانی اردوی تیم‌ملی پیوند اعضا در بهمن‌‌ماه سال جاری اشاره کرد. 

او ضمن تشکر از بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش بیماران خاص از ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و شرکت نورد لوله اهواز به خاطر حمایت‌های صورت گرفته قدردانی کرد و گفت: ورزش بیماران خاص نیازمند نگاه حمایتی است که خوشبختانه این نگاه در استان وجود دارد.