پنجشنبه سی ام فروردین ماه

مددی: به دنبال تکرار موفقیت در رقابت های جهانی هستیم/ با پشتوانه سازی مسیر موفقیت خودمان را ادامه می دهیم

مسئول انجمن بدمینتون فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: با انجام مراحل مختلف اردویی و تست های فنی،  ترکیب تیم اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی استرالیا بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، فریبا مددی با اشاره به کسب نتایج درخشان ورزشکاران کشورمان در رقابت های 2017 اسپانیا و 2019 انگلیس تاکید کرد: در طی سالیان گذشته ورزشکاران ما را در این رشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و با درخشش در رویدادهای جهانی برای خود و ورزش ایران کسب افتخار کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید بر اعزام کاروان کیفی و برای آنکه بهترین و شایسته ترین نفرات را در رقابت های جهانی استرالیا داشته باشیم از ابتدای سال چهار مرحله اردو را برگزار کردیم که در مرحله اول 16 ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان به اردو دعوت شدند و پس از ارزیابی نفرات در مرحله دوم و سوم و با توجه به انجام تست های آمادگی بدنی و تکنیکی توسط مربیان ملی، ارزیابی خوبی از نفرات مد نظر داشتیم که در پایان مرحله سوم، اسامی نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات استرالیا به فدراسیون اعلام شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون خاطر نشان کرد: در حال حاضر ترکیب تیم اعزامی یک خانم و دو آقا است که باید برای حضور در این رویدادجهانی همراه با کاروان اعزامی کشورمان در استرالیا حضور یافته و امیدواریم همچون گذشته بازهم شاهد افتخارآفرینی قهرمانان کشورمان باشیم.

مددی یادآور شد: در آخرین مرحله نیز دوباره تست های آمادگی بدنی و توپی از ورزشکاران گرفته شد که همگی در وضعیت مطلوب قرار داشتند. با توجه به اینکه ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی در دوره گذشته نیز در اسپانیا و انگلیس حضور داشته و تجربه خوبی دارند، انتظار داریم با توجه به کسب عناوین مختلف در دوره های قبل، در این دوره نیز موفق به کسب عناوین قهرمانی شوند.

او به پشتوانه سازی برای تیم های ملی هم اشاره کرد و افزود: نکته قابل توجه این است که در دو سال گذشته رده سنی جوانان نیز به اردو دعوت شده اند که در حاضر یک ورزشکار 19 ساله در تیم اعزامی حضور دارد که همین امر نشان دهنده فعالیت فدراسیون و انجمن در حوزه استعدادیابی است که بدون شک موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران جوان و علاقمند به این رشته ورزشی خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون تاکید کرد: در پایان باید از حمایت ها و توجه خاص رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و دست‌اندرکاران این عرصه تشکر کنم چرا که تلاش های آنان باعث می شود این قشر از جامعه نیز به ورزش روی آورده و با حضور در میادین ورزشی، سهم به سزایی در سلامت جامعه داشته باشند.