پنجشنبه سی ام فروردین ماه

پیام فاطمه هاشمی پس از درج نام وی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی پیوند اعضا

رئیس بنیاد امور بیماری های خاص و رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای ایران در پیامی ضمن تشکر از فدراسیون جهانی به دلیل درج نام وی در تالار مشاهیر این فدراسیون گفت: عمومی کردن بیش از پیش ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا باید دغدغه اصلی همه ما باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در پیام فاطمه هاشمی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

خوشحالم که نام من در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی پیوند ثبت شده است. 30 سال است که در خدمت بیماران خاص هستم، پدرم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در طول حیات اجتماعی و سیاسی‌اش بسیار بر حمایت از بیماران خاص (دیالیز، تالاسمی، هموفیلی، دیابت، سرطان، MS، پیوند اعضا، EB، اوتیسم  و ... ) تاکید داشت و مشوق من بر استمرار این راه بود.

اینجانب به عنوان رئیس بنیاد امور بیماری های خاص با مشکلات و نگرانی های آنان در ایران آشنا هستم،همین آشنایی و شناخت مرا در پیشبرد اهداف فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا کمک کرد و باید بدانیم که بدون شناخت روحیات و پیچیدگی های زندگی و درمان بیماران خاص و پیوند اعضا، دشوار بتوان به آنها خدمت کرد.

من مفتخر بودم که با عزیزان پیوند اعضا در دفتر خود از نزدیک کار کرده ام و با آنان زیسته ام و در ۲۵ سال فعالیت، تمرکزم بر فعالیت های ورزشی و تسهیل دسترسی ورزشکاران به امکانات ورزشی و مشارکت فعال در سراسر ایران بوده است، عمومی کردن بیش از پیش ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا باید دغدغه اصلی همه ما باشد.