جمعه سی و یکم فروردین ماه

تیم تنیس‌روی‌میز تالاسمی خوزستان به عمان اعزام می‌شود         

هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در ادامه انجام کارهای بزرگ جامعه مخاطب خود، این بار تیم تنیس روی میز تالاسمی استان را به عمان اعزام می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان با اشاره به این مطلب گفت: در راستای اهداف بزرگی که برای جامعه دوست داشتنی ورزش بیماران خاص استان داشتیم، تیم تنیس روی میز تالاسمی خوزستان از دهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه به اردوی تمرینی شش روزه به شهر مسقط کشور عمان اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: سال قبل برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران، تیم دارت بیماران خاص استان خوزستان را به مسابقات بین‌المللی امارات اعزام کردیم و امسال نیز تیم تنیس روی میز را به شهر مسقط به نام هیات استان اعزام خواهیم کرد.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان گفت: بسیار تلاش کردیم که تیم بدمینتون ورزشکاران تالاسمی خوزستان را هم به مسابقات کاپ آزاد جهانی در تایلند اعزام کنیم که موفق به این کار نشدیم اما قطعا این تیم را به یک اردوی آمادگی در کشور گرجستان اعزام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: از حمایت های دلسوزانه بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان که یاور همیشگی هیات استان است و ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که همیشه حامی ما بوده، قدردانی می کنم. همچنین جا دارد از ایمان مبعلی که هزینه تمام البسه تیم اعزامی را متقبل شد هم تشکر کنم.