جمعه هفتم اردیبهشت ماه

کریمی رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری شد

مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضای استان چهارمحال و بختیاری برگزار و عباس کریمی برای 4 سال آینده سکان هدایت این هیات را در دست گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این مجمع که امروز و با حضور سید محسن موسوی دبیر فدراسیون، موعود بنیادی‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در سالن المپیک اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد عباس کریمی با 20 رأی به عنوان رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا این استان انتخاب شد.

در این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این هیات همان طور که از اسم آن مشخص است یک هیات خاص است و امیدواریم با برداشتن قدمی مثبت، نشاط و امید به آینده را در این جامعه بوجود بیاوریم.

بنیادی فرد خاطر نشان کرد: توسعه و همگانی کردن ورزش بیماران خاص، شناسایی تعداد بیشتری از ورزشکاران و اعزام آنها به مسابقات ورزشی در دستور کار ما قرار دارد و با فعال کردن هیات های شهرستانی و تعامل با دیگر دستگاه ها، می توان در جذب ورزشکاران این قشر خاص موفق عمل کرد تا شاهد حضور این عزیزان در عرصه های ورزشی باشیم.

در ادامه این نشست، دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا تاکید کرد: در حال حاضر بیماران تالاسمی، ام اس، همودیالیز، دیابت و هموفیلی در حوزه ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا زیر نظر این فدراسیون فعالیت دارند و فدراسیون تمام مسابقات را بدون دریافت وجه از ورزشکاران برگزار می‌کند به همین دلیل در موضوعات مالی با مشکلات بیشتری رو به رو هستیم و همه اعضای فدراسیون و هیات و ورزشکاران به صورت دلی در این هیات فعالیت می کنند.

سید محسن موسوی خاطر نشان کرد: در کل کشور بالغ بر ٩ هزار نفر در رشته‌های مختلف ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مشغول به فعالیت‌ هستند و برای پیشرفت این ورزشکاران باید با همدلی و هم‌افزایی فعالیت‌هایی را انجام داد. این فدراسیون با بودجه کمی که در اختیار دارد در خدمت ورزشکاران است و بحث شرکت در رویدادها و مسابقات را برای ترغیب ورزشکاران پیگیری می کند.

گفتنی است پیش از این محترم مردانیان ریاست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان چهارمحال و بختیاری را عهده دار بود.