شنبه یکم اردیبهشت ماه

از قهرمانان مدال‌آور استان قزوین تقدیر شد

در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان قزوین و سایر مسوولان استانی از مدال‌آوران و افتخارآفرینان هیات ورزش بیماران خاص این استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مسابقات قهرمانی پیوند اعضا به میزبانی پرث استرالیا برگزار شد که استان قزوین با ۲ نماینده در این رویداد حضور یافت. در این مراسم از محسن شیشه گرها سرمربی تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضا و احمد نوروزی عضو تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و با حضور دکتر علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین، محسن جواهری معاونت ورزش قهرمانی، مدیران اداره کل ورزش و جوانان ، گلشاهی و قراخانی رییس و نایب رئیس هیات ورزش بیماران خاص استان برگزار شد از کسب ۵مدال ارزشمند احمد نورزی و کسب ۴مدال تیم ملی تنیس روی میز که با هدایت شیشه گرها رقم خورد تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علایی مقدم ضمن تشکر و تبریک ویژه به این عزیزان و دست اندر کاران هیات قزوین، تشویق جامعه به ورزش را از مدال آوران مسابقات جهانی خواستار شد و در این خصوص افزود: مدال آوران و قهرمانان پیوند اعضا به همه ثابت کردند که هیچ محدودیتی مانع ورزش کردن نیست و حتما می بایستی از ظرفیت این عزیزان در دعوت آحاد جامعه به ورزش استفاده کرد.

همچنین علایی مقدم از تلاش ها و ممارست قهرمانان قزوینی تشکر کرد و گفت: بدون شک هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشتکار بدست نمی آید و این موفقیت کاروان ورزش پیوند اعضا ایران و نفرات قزوینی ستودنی است.