پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه

ترکیب اعضای کمیسیون‌ داوران، مربیان و ورزشکاران مشخص شد

اعضای کمیسیون داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران این فدراسیون امروز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برگزار و در پایان ترکیب اعضای این کمیسیون‌ها مشخص شد.

بر این اساس در کمیته ورزشکاران رسول فرمانی پگا، عباس کریمی، مرضیه یارخلجی، احمد نوروزی، فاطمه سعیدی، آزاده قاسمی و جواد رحمانی‌پناه به عنوان اعضای اصلی و عاطفه نقشبندی و علیرضا عبدالله ‌پور به عنوان اعضای علی‌البدل مشخص شدند.

در کمیته مربیان نیز علی اصغر فرمانی‌پگا، مریم حسینی،‌ سید مرتضی افضلی آرانی، محمد جواد حفظی و شیوا پاکزاد به عنوان اعضای اصلی و مهدی محمدی و معصومه یعقوبی به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

کمیته داوران نیز با ترکیب کبری معارفوند، علیرضا بغدادی، طیبه راستگو ملا باش، عزیز عباسیان و سعید جعفری نامور به عنوان اعضای اصلی و بهاره بیگی و علیرضا کیانی به عنوان اعضای علی‌البدل مشخص شدند.

همچنین بعد از مشخص شدن نتایج این انتخابات و با حکم دکتر فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون، مصطفی آرمزد و معصومه رضایی، روح الله دائی و رینا فقیه و‌ امین صانعی و مریم پیرایی به ترتیب به عنوان اعضای اصلی کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران منصوب شدند.