پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه
با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها

آغاز سرپرستی مرزوقی در فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، حکم سرپرستی زهره مرزوقی به وی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، پس از انتصاب سرپرست جدید این فدراسیون از سوی سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز و با حضور آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در محل این فدراسیون، حکم سرپرستی به مرزوقی اهدا شد.

در ادامه این مراسم، سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون گزارشی از روند فعالیت‌های فدراسیون را طی گزارشی ارائه و برنامه‌های پیش رو برشمرد.

سرپرست جدید فدراسیون نیز طی سخنانی از سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی بابت اعتماد به وی تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم در طی مدت حضورم در این فدراسیون بتوانم منشا خدمات خیر باشم و برای جامعه هدف گام‌ مهم و موثری را بردارم.

او یادآور شد: باید از زحمات و تلاش‌های مدیران قبلی این فدراسیون نیز تشکر کرد چرا که در موفقیت یک مجموعه همه افراد و گروه‌ها دخیل هستند و من امروز به عنوان یک امانتدار در خدمت جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بوده و امیدوارم بتوانیم با خرد جمعی و در سایه تلاش گروه‌های تحت پوشش، گام‌های موثری را برای ارتقای ورزش این قشر از جامعه برداشته و امید به زندگی را در بین آنها افزایش دهیم.

مرزوقی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: توجه به جامعه آماری ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، افزایش نشاط اجتماعی، ارتقای امید به زندگی و کاهش هزینه‌های درمانی و جلوگیری از برخی پیامدهای منفی روانشناسی مانند استرس، گوشه‌گیری و مواردی از این دست بسیار اثر گذار و ثمربخش خواهد بود و در این مدت تلاش خواهیم کرد در این خصوص نیز خدماتی را به جامعه هدف ارائه کنیم.