دوشنبه دهم اردیبهشت ماه

مرزوقی: تلاش فدراسیون برای حضور قشر بیماران خاص و پیوند اعضا در میادین ورزشی و ایجاد نشاط و امید است

سرپرست فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: تلاش فدراسیون برای حضور قشر بیماران خاص و پیوند اعضا در میادین ورزشی و ایجاد نشاط و امید است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،‌ زهره مرزوقی سرپرست فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا در ارومیه گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی استان آذربایجان‌غربی با حضور اعضا و رای کامل به بهروز محمودیان به عنوان رئیس جدید هیات استان بودیم که با این اتفاق انتظار داریم شاهد وقوع اتفاقات خوب و ایجاد شرایط مناسب برای ورزشکاران این قشر باشیم.

وی نظر و هدف فدراسیون را افزایش تعداد ورزشکاران و گسترش جامعه آماری عنوان و خاطر نشان کرد: تلاش داریم با افزایش ورزشکاران، با یک برنامه‌ریزی مناسب، شاهد شادی، نشاط، تلاش و امید برای این قشر باشیم و زمینه را برای از بین بردن یاس، ناامیدی و انزوا در بین این جامعه در کشور را فراهم کنیم ضمن اینکه حضور این قشر از جامعه در میادین ورزشی و حضور آنها در اجتماع هدف اصلی فدراسیون است.

مرزوقی گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته فدراسیون هم اکنون حدود ۹ هزار نفر است و با توجه به رایگان بودن حضور در مسابقات و ارائه کمک برای ایجاد شرایط توام با شور و نشاط برای این ورزشکاران هستیم.

مرزوقی با تمجید از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در حمایت از ورزشکاران رشته‌های مختلف و توجه به هیات‌های ورزشی اظهار کرد: انتظار کمک و همکاری با این هیات در راستای فعالیت‌ها را داریم و فدراسیون نیز حاضر است در زمینه برگزاری دوره‌های مربیگری و اعطای میزبانی مسابقات مختلف، همکاری و حمایت لازم را داشته باشد.

وی افزود: بزودی برنامه مسابقات کشوری از جمله مسابقات ورزشکاران بیماران دیابتی به استان‌ها ابلاغ خواهدشد،‌ضمن اینکه تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت بهداشت در راستای حمایت از ورزشکاران این فدراسیون بسته شده است.

گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای آذربایجان‌غربی که با حضور زهره مرزوقی سرپرست فدراسیون و سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، بهزاد محمودیان با کسب حداکثر آرا برای چهارسال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.