دوشنبه دهم اردیبهشت ماه

بیرامی: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نگاه ویژه‌ای به هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان دارد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نگاه ویژه‌ای به هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،‌ مجمع انتخاباتی هیئت این استان با حضور زهره مرزوقی سرپرست فدراسیون و سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد  که طی آن بهزاد محمودیان با کسب حداکثر آرا برای چهارسال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌غربی در این مجمع با اشاره به تلاش ورزشکاران هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا برای حضور در میادین ورزشی گفت: با انتخاب رئیس هیئت استان و شناختی که از اعضای این هیات داریم، شاهد اتفاقات خوب و فعالیت‌های قابل توجهی در آینده خواهیم بود.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان، آماده همکاری در برنامه ریزی برای حضور ورزشکاران در سالن‌های ورزشی و اختصاص زمان برای این عزیزان است. 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر فعال شدن این هیئت در سراسر استان و ثبت و شناسایی ورزشکاران در برنامه‌های این هیات تاکید کرد و اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نگاه ویژه‌ای به هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان دارد.