سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه

نامور: با استعدادیابی دوومیدانی به دنبال مدال آوری در مسابقات جهانی هستیم

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های استعدادیابی دوومیدانی در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، سعید نامور تصریح کرد: این هیات با همکاری هیات دوومیدانی استان برای اولین بار در سطح گسترده دوره استعدادیابی دوومیدانی را برای ورزشکاران استان برگزار می کند.

وی افزود: ورزش دوومیدانی جزو رشته های مدال آور در مسابقات جهانی پیوند اعضا است و برنامه ریزی و سرمایه گزاری در این رشته جزو برنامه های اصلی این هیات ورزشی است تا بتوانیم در مسابقات جهانی پیش رو نمایندگانی در این رشته داشته باشیم.

نامور اذعان داشت: طبق اعلام فدراسیون این رشته مختص گروه پیوند اعضا است. البته با توجه به سیاست های هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی این ورزش برای کلیه گروه های بیماران خاص اعم از تالاسمی، هموفیلی، دیابت و... به صورت تفریحی و همگانی دنبال می شود.

وی ضمن تشکر ویژه از سعید حاجی زاده رئیس هیات و جلیل ابسالان دبیر هیات دوومیدانی استان از همکاری های صورت گرفته گفت: زمان های مشخصی برای این استعدادیابی در نظر گرفته شده که زیر نظر زهره افخم از مربیان مطرح و قهرمانان این رشته ورزشی در استان برگزار خواهد شد.