جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

فراخوان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)

چهارمین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن امام رضا علیه آلاف تحیه و الثنا “ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در استمرار سلسله مسابقات سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن ائمه معصومین(سلام الله علیهم اجمعین) و در راستای بهره مندی جامعه فرهنگ دوست و دین مدار ایران اسلامی بویژه خانواده ها و جوانان از آموزه های ائمه اطهار علیهم‌السلام، چهارمین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن امام رضا علیه آلاف تحیه و الثنا “ برگزار می گردد.

این مسابقه همزمان با آغاز دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد بصورت سراسری  از ۲۱ مرداد ماه الی ۲۱ مهر ماه در تمامی استان های کشور برگزار خواهد شد و علاقمندان گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می توانند در این مسابقه شرکت کنند. منبع مطالعاتی مسابقه کتاب” نماز در سیره و سخن امام رضا علیه السلام “ تألیف حسین قنادی و انتشارات ستاد اقامه نماز تعیین گردیده و از ویژگی های این کتاب می توان به نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا اشاره کرد.

روش های دریافت منبع مطالعاتی مسابقه:

نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰%  تخفیف به قیمت ۲۰۰/۰۰۰ ریال از طریق سایت ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir ، نمایندگی ها و عاملین فروش در استان ها و خرید قطعی کتاب توسط دستگاههای اجرایی از طریق انتشارات ستاد مرکزی در تهران

نسخه الکترونیکی (ایپاپ)کتاب با ۷۵%  تخفیف به قیمت ۱۰۰/۰۰۰ ریال، قابل تهیه فقط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir

نکته۱: مرحله توزیع کتاب فیزیکی در تهران و استان ها از ۱۴ مرداد تا ۱۴ مهر ماه می باشد.

نکته۲: تمامی دستگاههای فرهنگی کشور کما فی السابق می توانند این مسابقه را در بین کارکنان و خانواده آنان، خدمات بگیران و مخاطبین خود در حوزه های ستادی، استانی و شهرستانی برگزار نمایند.

آزمون مسابقه بصورت مجازی و از طریق سامانه ستاد به نشانی mehr.namaz.ir خواهد بود. سامانه به مدت دو ماه وفق مهلت تعیین شده برای شرکت در آزمون فعال خواهد بود.

نتایج مسابقه در تاریخ دوم آبان مصادف با ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی  namaz.ir اعلام خواهد شد .

به ۱۱۴ نفر از برگزیدگان کارت هدیه ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریالی از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد. سهمیه برگزیدگان هر استان به نسبت جمعیت شرکت کنندگان استانی محاسبه و انجام خواهد شد.