پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه

آغاز شانزدهمین المپیاد ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از ۲۶ شهریور

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از برگزاری شانزدهمین المپیاد ورزشی این هیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی گفت: این المپیاد ورزشی ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز و تیراندازی به میزبانی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این المپیاد در هر دو بخش آقایان و بانوان در دو رده سنی کمتر و بالاتر از ۳۵ سال تصریح کرد:‌ در این دوره از مسابقات ۱۲۵ نفر از ۱۲ شهرستان حضور خواهند داشت. مراسم اختتامیه به صورتی باشکوه و با اهداء مدال، حکم و جام قهرمانی در دو بخش طبق روال همیشگی برای ۶۴ ورزشکار برتر را به بهترین شکل ممکن تدارک دیده‌ایم.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان خاطر نشان کرد: استقبال از مسابقات بسیار خوب بوده و مطمئنا برگزاری چنین رویدادهایی در روحیه ورزشکاران هیات ما که ورزشکارانی خاص محسوب می‌شوند، تاثیر بسیاری دارد. جا دارد از حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و حامی همیشگی ما و امین رستمی رییس هیات شهرستان دزفول و تمام ورزشکاران این هیات که دلسوزانه پای کار هستند و روسای هیات‌های شهرستانی که با تمام مشکلات اقتصادی موجود ورزشکاران را به این مسابقات اعزام می‌کنند تا این رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود، تشکر کنم.

وی عنوان کرد: تا روزی که من افتخار خدمت به ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء استان را دارم هیچ کوتاهی در حقشان نخواهم کرد. برگزاری همین المپیاد استانی حدود ۷۰ میلیون تومان برای ما هزینه دارد و دلمان زخمی از نامهربانی‌ها است و همیشه مطالبه‌گر حقمان در استان بوده‌ایم اما در این استان ما را غریبه حساب می‌کنند. به امید روزی که کارخانجات و شرکت‌های استانی حق ورزشکاران بیماران خاص استان را بدهند.

فتاحی در پایان بیان کرد: دو میزبانی بزرگ اردوی‌های تیم ملی، اعزام تمام گروهای بیماران خاص به مسابقات قهرمانی کشور، اعزام اولین تیم بیماران خاص به مسابقات بین‌المللی در تاریخ ورزش کشور، برگزاری دو دوره المپیاد بزرگ استانی، مراسم تجلیل از مدال‌آوران قهرمانی کشور و مجمع استانی، از برنامه‌های انجام شده توسط هیات در سال گذشته است.