جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه
رقابت‌های آزاد پتانک تایلند؛

3 طلا و یک برنز حاصل تلاش نمایندگان ایران در روز نخست

نخستین روز رقابت‌های آزاد پتانک تایلند با کسب 3 مدال طلا و یک برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، اولین روز رقابت‌های آزاد پتانک تایلند در شرایطی به پایان رسید که 3 مدال طلا و یک برنز به نام ورزشکاران ایران به ثبت رسید. در مسابقات امروز در بخش انفرادی بانوان فاطمه حسینیان و فاطمه رمضانی زاده موفق به کسب مدال طلا شدند و در بخش انفرادی آقایان نیز محسن اکبرپور طلایی شد و علیرضا روح پرورزاده به مدال برنز قناعت کرد.

این در شرایطی است که دو نماینده آقایان ایران در نیمه‌نهایی به مصاف هم رفتند تا ایران شانس حضور دو نماینده در فینال را از دست بدهد. این مسابقات فردا در شرایطی دنبال می‌شود که دو نماینده ایران در گروه مردان و در بخش شوتینگ، جواز حضور در نیمه‌نهایی را به دست آورده و مدال خود را قطعی کرده‌اند.

در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها وزیر سابق بهداشت تایلند و نایب رئیس انجمن پتانک جهانی حضور داشته و از جمله میهمانان ویژه این رویداد بودند.
در حاشیه برگزاری رقابت‌های آزاد پتانک تایلند، سید محسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان در دیدار با رئیس انجمن پیوند اعضا تایلند در خصوص تعامل بین دو فدراسیون و برگزاری مسابقات آسیایی دارت در جزیره کیش بحث و تبادل نظر کردند.