پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه
رقابت‌های پتانک تایلند؛

امیری: نمایندگان ایران فراتر از حد انتظار ظاهر شدند/ انتظار چنین عملکردی را نداشتم

سرمربی تیم ملی پتانک پیوند اعضا کشورمان  با اشاره به نتایج رقم خورده در رقابت‌های پتانک تایلند گفت: با توجه به زمانی که برای آماده‌سازی نفرات در اختیار داشتیم و با تاکید بر تعداد نفرات اعزام شده، انتظار چنین عملکرد درخشانی را نداشتم و از روند فعالیت ورزشکارن کشورمان راضی هستم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مهدی ممتاز امیری با اشاره به کسب 5 مدال طلا و 2 برنز از رقابت‌های پتانک تایلند تاکید کرد: تا اینجا نتیجه درخشانی رقم خورده و نمایندگان کشورمان یکبار دیگر ثابت کردند توانایی بسیار بالایی دارند.

وی ادامه داد: به شخصه انتظار چنین عملکردی را نداشتم، کسب این مدال‌ها از سوی نمایندگان کشورمان باعث شد بارها نام ایران و پرچم مقدس کشورمان بر سر زبان‌ افتاده و به اهتزاز درآید که این اتفاق خوبی بوده و موجب غرور ملی و افتخار است.

او یادآور شد: هنوز ورزشکاران کشورمان شانس مدال دارند و 2 مدال دیگر را می‌توان کسب کرد، این اولین دوره رقابت‌های آزاد پتانک تایلند بود که با همکاری و حمایت فدراسیون، نمایندگان کشورمان فرصت حضور در این رویداد را به دست آودند که جا دارد از این حمایت‌ها تشکر کنم.

امیری تاکید کرد: در این فدراسیون همه با عشق و علاقه کار می‌کنند و در سایه همین همدلی‌هاست که این موفقیت‌ها به دست می‌آید.