دوشنبه دهم اردیبهشت ماه

چینیان رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیمارن خاص و پیوند اعضای تهران، چینیان به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مجمع انتخاباتی هیات تهران با حضور فاطمه هاشمی رییس فدراسیون، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان و فرهادی‌زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک و عضو هیئت رییسه فدارسیون برگزار شد.

در این مجمع چهار کاندیدا حضور داشتند که مجیدی طی نامه ای انصراف خود را به مجمع اعلام و درنهایت سه کاندیدا به رقابت پرداختند و برنامه های خود را اعلام کردند. سپس با رای‌گیری بین اعضا، چینیان با ۱۲ رای و خشنودی ۴ رای را به خود اختصاص دادند.

رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در پایان این مجمع از زحمات حسین پور، مجیدی و خسروی که سالیان سال زحمات زیادی برای این هیات کشیدند و عملکرد خوبی در هیات تهران داشتند، تشکر کرد.

هاشمی همچنین در سخنانی به چینیان و ضمن تبریک به او گفت: جامعه هدف بیماران خاص تهران از رئیس جدید انتظارات زیادی دارند، استان تهران هدف بزرگی دارد که اولویت هیات باید ورزش همگانی باشد و بعد به ورزش قهرمانی بپردازد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تشکر از عوامل برگزار کننده این مجمع، حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان از رییس جدید هیات را اعلام کرد و افزود: هیات باید برنامه ریزی کند که به غیر از مجموعه ورزشی تختی در قسمت‌های مختلف شهر نیز اماکنی در اختیار داشته باشد تا ورزشکاران جامعه هدف از آن بهره‌مند شوند.

در پایان اعضای هیات رئیسه هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران با رای گیری مجمع معرفی و انتخاب شدند.