جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

سومین جلسه هیات ریسه فدراسیون ورزش بییماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد

نشست هیات رئیسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، این نشست با حضور فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون، سید مناف هاشمی، مرتضی بانک، طاهره طاهریان، مهین فرهادی‌زاد، سید محسن موسوی، دکتر میررضایی، نوشین تاری‌وردی و مریم امانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته را به اطلاع سایر اعضا رساند. در ادامه به برگزاری مجامع برگزار شده در این مدت اشاره و از انتخاب روسای هیات‌های کرمان و سمنان صحبت شد.

برگزاری جلسات با مسئولان انجمن‌های ورزشی تحت پوشش و نشست با مدرسان با هدف برگزاری کلاس‌های آموزشی، تقدیر از هیات گلستان به دلیل میزبانی مسابقات دیابت، انتشار فصل‌نامه فدراسیون و اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران این فدراسیون در حاشیه رقابت‌های برگزار شده، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی پتانک در شیراز برای حضور در رقابت‌های تایلند، از دیگر برنامه‌های فدراسیون در این مدت بود.

موسوی در ادامه به نتایج رقابت‌های آسیایی پتانک در تایلند اشاره کرد و گفت: در نخستین دوره برگزاری این مسابقات نمایندگان اعزامی ایران موفق شدند در بین 150 شرکت‌کننده عنوان دومی را کسب کنند. محسن اکبرپور طلای انفرادی، طلای دوبل و برنز شوتینگ، علیرضا روح پرورزاده برنز انفرادی، طلای دوبل، طلای شوتینگ و فاطمه رمضانی‌زاده طلای انفرادی، طلای دوبل و فاطمه حسینیان طلای انفرادی، طلای دوبل و طلای شوتینگ را برای ایران کسب کردند.

برگزاری کلاس داوری درجه 3 دوومیدانی با حضور 22 شرکت کننده، میزبانی رامسر از جشنواره استعدادیابی با حضور 120 ورزشکار، برپایی مسابقات قهرمانی کشور ام.اس با حضور 150 نفر در رامسر نیز دیگر برنامه‌های فدراسیون مطرح شد.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در ادامه به رویدادهای پیش رو اشاره کرد و گفت: کلاس‌های برخط محافظت از ورزشکاران، فضای مجازی و مخاطرات آن و صیانت از هویت در فضای مجازی، برپایی کلاس‌های حضوری داوری درجه 3 بدمینتون در تبریز و مربیگری درجه 3 دارت در قم، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران پیوند، تالاسمی، هموفیل و همودیالیز و برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا جهت شرکت در اولین دوره جام جهانی فوتبال پیوند اعضا ایتالیا 2024 از جمله برنامه‌های این فدراسیون است که با تایید اعضای هیات رئیسه در خصوص برگزاری آنها موافقت صورت گرفتم.