جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

انتخاب هاشمی به عنوان عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی تالاسمی

رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص پیوند اعضا و رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص به عنوان عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی تالاسمی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی تالاسمی و سایر هموگلوبینوپاتی‌ها و هجدهمین کنفرانس بین‌المللی فدراسیون جهانی تالاسمی برای بیماران و والدین از 12 تا 14آبان در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

در این کنفرانس، انتخابات هیئت مدیره جدید فدراسیون جهانی تالاسمی برگزار و از بین 12 کاندیدا غیر بیمار، 4 نفر جهت عضویت در هیئت مدیره TIF انتخاب شدند. فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص به عنوان تنها ایرانی انتخاب شده به عنوان عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی تالاسمی برای چندمین بار با رای اعضا انتخاب و معرفی شد.

در این کنفرانس که گروهی از پزشکان و بیماران ایرانی شرکت داشتند ، بیش از یک‌‌هزار شرکت کننده از 60 کشور جهان خود را به محل برگزاری این کنفرانس رسانده تا در آن حضور یابند. شرکت‌کنندگان در برنامه‌های علمی ویژه پزشکان و کادر درمان و همچنین برنامه‌های ویژه بیماران و والدین حضور یافته و با آخرین دست‌آوردهای علمی آشنا شدند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این کنفرانس با حضور وزیر بهداشت مالزی برگزار شد.