سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه

پایان دوره داوری درجه 3 بدمینتون در تبریز

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و با هدف گرامیداشت کنگره 10هزار شهید آذربایجان شرقی با شرکت ورزشکارانی از تمام اقصی نقاط کشور دوره داوری درجه ۳ بدمینتون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مراسم اختتامیه دوره داوری درجه ۳ بدمینتون با حضور جواد امان زاده معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، زهره صالح آبادی نایب رییس فدراسیون ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا و سعید نامور رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان شرقی برگزار شد .

سعید نامور رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از حضور و حمایت مسوولان گفت: دوره داوری درجه ۳ بدمینتون بصورت عملی و تئوری در اداره کل ورزش و جوانان استان و آکادمی بدمینتون تبریز به همت هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان آذربایجان شرقی با حضور عینی و روشن امید مدرسین فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی برگزار شد که در پایان دوره، شرکت کنندگان بعد از آزمون و قبولی، گواهی و کارت داوری درجه ۳ بدمینتون را اخذ خواهند کرد .

نامور ابراز امیدواری کرد این هیات ورزشی در آینده بتواند میزبان برگزاری دوره های مختلف ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا باشد. 

جواد امان زاده معاون امور ورزش استان آذربایجان شرقی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته و حضور مدرسین داوری مطرح رشته بدمینتون در این دوره خاطر نشان کرد: امیدواریم با حضور داوران مطرح بدمینتون کشور، شرکت کنندگان بتوانند عدل و عدالت را در این رشته ورزشی بخوبی آموزش ببینند و امیدواریم میزبان خوبی برای شما بوده باشیم.

زهره صالح آبادی نایب رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نیز ضمن تقدیر از میزبانی خوب استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز گفت: کیفیت مطلوب میزبانی و سالن آکادمی ورزشی استان آذربایجان شرقی که در اختیار هیات ورزش بیماران خاص قرار دارد کمک شایانی به رشد و توسعه ورزش در این منطقه خواهد کرد.

وی افزود: توجه به ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا می تواند روحیه درمان را در این افراد بالا برده که توجه به این قشر در استان آذربایجان شرقی مشهود است.