جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه

برگزاری مجمع سالیانه هیئت بیماران خاص و پیوند اعضاء البرز

مجمع عمومی سالیانه هیئت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، این مجمع با حضور آقایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز (میهمان ویژه)، فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سید محسن موسوی دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء، مقصودی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، رودگر رئیس هیئت و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای مجمع، رودگر گزارشی از عملکرد فنی، مالی و تقویم سالانه هیئت به حاضرین ارائه کرد که مورد تأیید و تصویب اعضا قرار گرفت. در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که هیئت بیماران خاص جزو 4 هیئت مهم و ویژه برای ما است، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم فضایی را در سالن ورزشی شهید عجمیان به این هیئت اختصاص دهیم.

فروغی با اشاره به فعالیت 9 رشته در این هیئت گفت: انتظار داریم سایر دستگاه های مرتبط با مخاطبان این هیئت نیز به کمک ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بیایند. همچنین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با بیان این که همه افراد جامعه به ورزش نیاز دارند اما ورزش برای این قشر مهم تر است عنوان کرد: هر کمکی که از دستمان بر بیاید برای حل مشکلات و رفع کمبودهای این هیئت انجام خواهیم داد.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء نیز در این مجمع خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان البرز، حرکتی رو به جلو و در حال پیشرفت دارد.

موسوی تصریح کرد: کار برای ورزشکاران هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا، موجب برکت در زندگی ما می شود و امیدوارم بتوانیم خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه دهیم.