پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه

نشست هیئت رئیسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد

نشست هیئت رئیسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار و مسائل روز این فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در ابتدای این نشست دبیر فدراسیون در گزارشی روند فعالیت‌های اخیر را به اطلاع اعضای هیئت رئیسه رساند. سیدمحسن موسوی از آغاز اردوهای تیم ملی فوتبال پیوند اعضا برای حضور در جام‌جهانی ایتالیا سخن گفت و افزود: تمرینات این تیم در شرایطی آغاز شده که نخستین تمرین به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود و قصد داریم در ماه‌های باقی مانده و تا پایان سال، اردویی دیگر را برگزار و اردوهای دیگر را به سال آتی موکول کنیم.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی پیوند اعضا در 5 رشته ورزشی و از 27 این ماه در رامسر آغاز خواهد شد که ورزشکاران در دو بخش دختران و پسران به رقابت خواهند پرداخت. 

در ادامه این نشست، نوشین تاری‌وردی گزارش مالی فدراسیون را ارائه و در خصوص برنامه‌های آتی گزارش داد.

دکترمعادی نیز در گزارشی به شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی تالاسمی و سایر هموگلوبینوپاتی‌ها و هجدهمین کنفرانس بین‌المللی فدراسیون جهانی تالاسمی که از 12 تا 14آبان در کوالالامپور مالزی برگزار شد، اشاره و مواردی را مطرح کرد. 

دکتر فاطمه هاشمی رئییس فدراسیون در پایان این نشست از مسوولان بخش‌های مختلف خواست تا با برنامه‌ریزی و رصد نیازمندی‌های موجود، پیشنهادهای مربوطه خود را با هدف اجرایی کردن ورزش همگانی و توجه به سلامت همه اقشار جامعه هدف بیماران خاص و پیوند اعضا را آماده و در نشست بعدی به هیئت رئیسه ارائه کنند.