سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه

از برگزاری مجمع عمومی تا افتتاح اماکن اختصاصی ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی

در جریان سفر دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مجمع عمومی هیات این استان برگزار و دو فضای ورزشی اختصاصی نیز افتتاح شد.

مجمع عمومی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی به ریاست سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند در سالن کنفرانس اداره کل این استان برگزار شد. در این نشست ابتدا سعید نامور رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه سید محسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این مجمع گفت: فعالیت در حوزه همگانی از جمله اهداف مهم فدراسیون است تا بیماران خاص بتوانند در کنار ورزش دوباره سلامتی خود را بدست آورند. یکی از مهم ترین اهداف فدراسیون تشویق بیماران خاص برای حضور در ورزش بوده و در همین زمینه حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

در ادامه حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با تقدیر از اقدامات هیات استان تصریح کرد: حضور ورزشکاران بیمار خاص در حوزه ورزش امری بسیار ارزشمند و مهم بوده و بایستی از حضور چنین ورزشکارانی حمایت کنیم چراکه موجب ایجاد انگیزه در سایر بیماران می شود.

ستوده نژاد خاطرنشان کرد: فعال کردن هیات ها در سایر شهرستان ها از دیگر انتظاراتی است که امیدواریم شهرستان ها نیز همانند تبریز به جایگاه خوبی در این رشته برسند.

وی در پایان گفت: با حمایت از ورزش بیماران خاص شاهد حضور بیماران زیاد در این ورزش خواهیم بود و قهرمانان بزرگی به جامعه کشور معرفی شوند.

خانه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء شهرستان اسکو افتتاح شد

خانه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء شهرستان اسکو افتتاح شد.  در این مراسم نوروزی معاون فرمانداری اسکو، سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء، سعید نامور رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء آذربایجان شرقی، اسمعیلی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو، صدقی رئیس هیئت شهرستان و اعضای شورای شهر اسکو حضور داشنتد.

سعید نامور رییس هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان بر تعامل هیات و اداره  ورزش و جوانان شهرستان اسکو و شورای اسلامی شهر  اسکو تاکید کرد و رییس شورای اسلامی شهر هم قول مساعد داد که همکاری لازم را با هیأت داشته باشند.

همچنین معاون فرماندار هم در شکل گیری و ایجاد راه‌های ارتباطی با خیرین و نهاد دولتی و غیر دولتی شهرستان در راستای حمایت از اهداف هیات تاکید کرد و قول همکاری داد.

اولین زمین اختصاصی ورزش پتانک آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد

آیین افتتاح اولین زمین اختصاصی ورزش پتانک آذربایجان شرقی با حضور دبیر فدراسیون ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضا و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان شهرستان تبریز در مجموعه ورزشی شهید دکتر زارع زاده برگزار شد.

در افتتاح این زمین ورزشی که توسط فرزند شهید زارع زاده انجام گرفت، حسین رضایی ورزشکار ملی پوش و دبیر هیأت ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی توضیحاتی در خصوص ورزش پتانک ارائه کرد.

در ادامه سید محسن موسوی با بیان اینکه فعالیت در حوزه همگانی از جمله اهداف مهم فدراسیون است، افزود: سعی می‌کنیم تا بیماران خاص بتوانند در کنار ورزش، دوباره سلامتی خود را بدست آورند. یکی از مهم‌ترین اهداف فدراسیون تشویق بیماران خاص برای حضور در ورزش است و حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی نیز در این آئین تاکید کرد: علی رغم اینکه شهر شیراز با داشتن ۴۶ زمین اختصاصی ورزش پتانک در سطح کشور رکوردار می‌باشد، ولی امروز شاهد افتتاح اولین زمین اختصاصی این رشته مفرح در تبریز و استان آذربایجان شرقی هستیم.

سعید نامور ادامه داد: شهردار کلانشهر تبریز قول ساخت زمین اختصاصی پتانک در پارک‌های هر منطقه شهرداری را داده تا خانواده‌ها هم به ورزش پتانک روی بیاورند.