شنبه هشتم اردیبهشت ماه

رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان بوشهر در سمت خود ابقاء شد

مجمع انتخابات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور دبیر این فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و اعضای مجمع برگزار شد که در پایان غلامرضا حاجیانی رئیس پیشین این هیات با 14 رای به مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، دبیر این فدراسیون گفت: بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته در 6 گروه هدف این فدراسیون شامل پیوند اعضاء، تالاسمی ، ام اس ، هموفیلی ، دیابت و همو دیالیز در رشته های مختلف این فدراسیون فعالیت می کنند. 
محسن موسوی افزود: بیش از 20 درصد اعتبارات فدراسیون بین 31 استان کشور توزیع می شود.از سویی دیگر در مسابقات جهانی پیوند اعضاء 2023 استرالیا کاروان ورزشی ایران در 10 رشته ورزشی موفق به کسب 79 نشان رنگارنگ و جایگاه پنجمی جهان شد.
وی گفت: در سال آینده نیز تیم فوتبال پیوند اعضا کشورمان در تیرماه 1403 در مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا در کشور ایتالیا شرکت خواهد کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان در وبینار مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان های کشور بر بحث آمایش سرزمینی و استعدادیابی در استانهای کشور گفت: در 4 ماه گذشته با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، بحث استعدادیابی بر اساس ساختار اسکلت عضلانی آغاز شده است.
یاسر جمالی افزود: با توجه پتاسیل استان بوشهر در ورزشهای ساحلی سرمایه گذاری در این بخش از سوی اداره کل ورزش جوانان در رشته های مختلف در سطح استان آغاز شده است.
یاسر جمالی اضافه کرد: در بخش قهرمانی ورزشکاران مستعد شناسایی و جذب هیات های ورزشی استان بوشهر شده اند.