شنبه هشتم اردیبهشت ماه

پارس‌لاری: حرکت کمیته المپیک ارزشمند و قابل تقدیر است؛‌ آرزو دارم به میادین جهانی باز گردم

بانوی قهرمان ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به مراسم تقدیر از بانوان تاثیرگذار در ورزش گفت: این کار ارزشمند از سوی مسوولان کمیته ملی المپیک صورت گرفت و امیدوارم در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، ثریا پارس لاری در حاشیه مراسم تقدیر از بانوان تاثیرگذار در ورزش تاکید کرد: باعث افتخار بود که مسوولان کمیته ملی المپیک این فضا و شرایط را ایجاد کردند تا از زحمات و تلاش‌های بانوان ورزش ایران تقدیر شود.

وی که 10 مدال جهانی در پرتاب وزنه و دیسک دارد، ادامه داد: خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته نگاه‌ها بهتر شده و به نوعی شاهد همسان‌سازی بین مردان و زنان هستیم، امیدوارم این مراسم‌ها ادامه‌دار باشد و در سال‌های آتی نیز از بانوانی که در ورزش نقش به سزایی داشتند،‌ به شایستگی تقدیر شود.

او در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر چه شرایطی دارد، گفت: متاسفانه در لحظات آخری که آماده حضور در مسابقات جهانی2019 انگلیس می‌شدم، کلیه‌ام را از دست دادم و همین موضوع باعث شد تا برنامه‌های تمرینی و حضورم در این رویداد جهانی با مشکل مواجه شود. امیدوارم با بهبود شرایط و فراهم شدن شرایط، امکان حضوردوباره در میادین جهانی را داشته باشم تا بتوانم برای کشورم کسب افتخار کنم.