دوشنبه دهم اردیبهشت ماه

پارس‌لاری: حرکت کمیته المپیک ارزشمند و قابل تقدیر است؛‌ آرزو دارم به میادین جهانی باز گردم

بانوی قهرمان ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به مراسم تقدیر از بانوان تاثیرگذار در ورزش گفت: این کار ارزشمند از سوی مسوولان کمیته ملی المپیک صورت گرفت و امیدوارم در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

ثریا پارس لاری که در مراسم تقدیر از بانوان تاثیرگذار در ورزش به عنوان یکی از بانوان این آئین، مورد تقدیر قرار گرفته است، تاکید کرد: باعث افتخار بود که مسوولان کمیته ملی المپیک این فضا و شرایط را ایجاد کردند تا از زحمات و تلاش‌های بانوان ورزش ایران تقدیر شود. وی که 10 مدال جهانی در پرتاب وزنه و دیسک دارد، ادامه داد: خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته نگاه‌ها بهتر شده و به نوعی شاهد همسان‌سازی بین مردان و زنان هستیم، امیدوارم این مراسم‌ها ادامه‌دار باشد و در سال‌های آتی نیز از بانوانی که در ورزش نقش به سزایی داشتند،‌ به شایستگی تقدیر شود.

او در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر چه شرایطی دارد، گفت: متاسفانه در لحظات آخری که آماده حضور در مسابقات جهانی2019 انگلیس می‌شدم، کلیه‌ام را از دست دادم و همین موضوع باعث شد تا برنامه‌های تمرینی و حضورم در این رویداد جهانی با مشکل مواجه شود. امیدوارم با بهبود شرایط و فراهم شدن شرایط، امکان حضوردوباره در میادین جهانی را داشته باشم تا بتوانم برای کشورم کسب افتخار کنم.