سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه

از استعدادیابی تا تشکیل تیم ملی تنیس بیماران خاص و پیوند اعضا

در نشستی که با حضور عضو هیات‌ رئیسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، ورزشکاران این فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تنیس برگزار شد، راهکارهای تعمیم و توسعه این رشته در فدراسیون مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، این نشست با حضور مهین فرهادی‌زاد،‌ فرشاد صفتی،‌ علیرضا کامکار مدیر امور مسابقات، امین صانعی، شاهین خداوردیان، رضا عالم، مرضیه یارخلجی و شیوا سرحدی برگزار شد که طی آن در خصوص تشکیل تیم تنیس این فدراسیون بحث و تبادل نظر شد. 

تشکیل تیم ملی تحت نظر فدراسیون تنیس و با همکاری فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و توجه به استعدادیابی در ورزش تنیس در رده‌های سنی با هدف گسترش این رشته در بین علاقه‌مندان از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین مقرر شد ورزشکارانی که سابقه ورزش تنیس داشته یا به آن علاقه‌مند هستند از سوی هیات‌های استانی به فدراسیون ورزش بیماران خاص معرفی شوند تا مقدمات کار فراهم شود. 

در این نشست فرشاد صفتی مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تنیس به عنوان رئیس انجمن این رشته در فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا معرفی شد تا از تجربیات وی برای رشد و ارتقای این رشته در بین ورزشکاران تحت‌پوشش استفاده شود.