شنبه ششم مرداد ماه

برگزاری مجمع سالیانه هیات چهارمحال و بختیاری

مجمع سالیانه هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به نقش ورزش در ارتقای سلامت افراد جامعه گفت: ورزش امری ضروری برای همه اقشار جامعه بوده و برای بیماران خاص و پیوند اعضاء این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز از توسعه ورزش و شکوفایی استعدادهای ورزشی این قشر حمایت لازم را خواهد داشت.

محمود سلیمی کمک به بیماران خاص و پیوند اعضا را عبادت برشمرد و گفت: خدمت رسانی به بیماران خاص و پیوند اعضا عبادت است و ارائه خدمات به این قشر در دستور کار اداره کل قرار دارد. حمایت از ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا را وظیفه ذاتی و قانونی خود می دانیم و با تمام توان از این قشر حمایت می‌کنیم.

در ادامه این مجمع، سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: آرزوی ما سلامتی همه عزیزان است اما تلاش خواهیم کرد تا افرادی که به هر دلیل درگیر بیماری هستند را تحت پوشش قرار داده تا بتوانیم با هدف ارتقای سلامتی آنها، در حوزه ورزش خدماتی را ارائه دهیم.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ ورزش همگانی در بین این قشر عنوان کرد: گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بین افراد بیماران خاص و پیوند اعضا در دستور کار فدراسیون بوده و امیدواریم در سال جاری برنامه‌های ورزش همگانی بیش از سال گذشته برگزار شود.

وی از برگزاری جشنواره‌های سراسری خبر داد و گفت: جشنواره فرهنگی، ورزشی و آموزشی ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا در استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است عباس کریمی رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته را به اطلاع اعضا رساند و در خصوص شرایط، فعالیت‌های موجود و برنامه‌های آتی این هیات بحث و تبادل نظر شد.