پنجشنبه نهم فروردین ماه

قابل توجه ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های جهانی (مسابقات مجازی 5 کیلومتر به هر شکل)

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای در اطلاعیه ای در خصوص رقابت های مجازی 5 کیلومتر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون فدراسیون ورزش بیماران خاص متن اطلاعیه به این شرح است:

همانگونه که مستحضرید براساس فراخوان فدراسیون جهانی، یک دوره مسابقه مجازی برای ورزشکاران کشورهای عضو در خرداد ماه سال جاری برگزار شد که از کشور ما نیز 128 ورزشکار در این مسابقات شرکت داشتند.

طبق تعامل با شما عزیزان، رکوردهای دریافتی منطبق با دستورالعمل های فدراسیون جهانی در سایت کشور میزبان بارگذاری گردید و پس از آن میزبان مسابقات، بررسی های لازم در خصوص رکوردهای ثبت شده همه ورزشکاران شرکت کننده از کشورهای مختلف را انجام داد و به فدراسیون ایران نیز نام 10 ورزشکار اعلام شد تا مستندات ثبت رکورد 10 نفر ورزشکار ایرانی شرکت کننده در رقابت ها، برایشان ارسال شود که این مهم در موعد مقرر و طبق دستورالعمل های اعلام شده، انجام شد.

در نهایت فقط نام یک ورزشکار ایرانی بعنوان برنده و مقام اول مسابقات دو، روی سایت کشور میزبان اعلام شد و در پیگیری های متعدد فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان از میزبان مسابقات نیز نتیجه ای حاصل نشد.

از همین روی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء ضمن تقدیر از همه شرکت کنندگان در مسابقات، نام ده نفر برتر در مسابقه را به شرح ذیل اعلام می کند و براساس هماهنگی با این عزیزان، جوائزی به رسم یادبود به آنها تقدیم خواهد شد.

1. معصومه برجی

2. فاطمه صارمی

3. رضا طهماسبی

4. میثم همتی

5. سلمان محمدخانی

6. نعمت بابایی پور

7. علیرضا بیگی مندی

8. محسن اکبرپور

9. مرضیه یارخلجی

10. محمدرضا عامری