جمعه دهم فروردین ماه
در مجمع سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مطرح شد

هاشمی: باید خودمان را با کرونا وفق دهیم، فعالیت‌های ورزشی با حفظ اولویت سلامت ورزشکاران ادامه می یابد

رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در مجمع سالیانه این فدراسیون گفت: سلامت ورزشکاران در اولویت کار ما قرار دارد اما باید خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم و کرونا نیز مانند سایر ویروس هایی که در زندگی انسان وجود دارد، از بین نمی رود و ما باید خودمان را با این شرایط همسو کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، دکتر فاطمه هاشمی در مجمع سالیانه این فدراسیون با اشاره به خدمات و تلاش های مرحوم اکبر ترکان گفت: وی از اعضای هیات رییسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بود و در مقاطع مختلف خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذاشت. او مدیری دلسوز و متعهد بود و در هر فضایی که حضور داشت منشا خیر بود و امروز باید از او یاد کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی ما هم مانند سایر بخش های ورزش، کم کار شدیم اما به نظر می رسد ویروس کرونا مانند سایر ویروس هایی که در زندگی بشر وجود داشته، برای همیشه باقی خواهد ماند و این ما هستیم که باید خودمان را با آن وفق دهیم. در صدد هستیم با همفکری و ایجاد فضایی سالم شرایط بازگشت ورزشکاران را به میادین ورزشی تسهیل کنیم و باید این مساله با اولویت سلامت ورزشکاران در دستور کار قرار بگیرد.

هاشمی تاکید کرد: برای موفقیت باید بر اساس خرد جمعی گام برداشت و بر همین اساس از تمامی پیشنهاداتی که به دستمان برسد، استقبال می کنیم. با توجه به شرایط کنونی به نظر می رسد ورزش هوازی مانند فعالیت های پیاده روی یا دوچرخه سواری را باید آغاز و در ادامه راه نیز سایر رشته ها را به صورتی فعال دنبال کنیم.

در مجمع سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، گزارش مالی و وضعیت فدراسیون از سوی حسابرس، خزانه دار و بازرس مطرح شد که شرایط مالی فدراسیون در حد مطلوب ارزیابی شد. روسای هیات های استانی نیز نقطه نظرات خود را مطرح و در خصوص مسایل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند. مجمع سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست دکتر فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات رئیسه، روسای هیات های استانی و سایر اعضا به صورت وبینار برگزار شد.